Road trip takapenkkiläisen silmin

IMG_7191

Kohta lennetään!

IMG_7214

Mää kuvasin mun crocseja!

IMG_7299

Toi on mun ihana merenneito!

IMG_7248

Joo-o! Laita se kakkakuva kans!

IMG_7321

Tuleeko vastaan yhtään Corvetteja, Camaroita tai Mustangeja?

IMG_7257

Jess! Grave Digger!

IMG_7253

Oli se kyllä tosi pitkä silta.

IMG_7255

Tunneliin!      

IMG_7303

Mun perhonen! (Virginia Beachin hotellin leikkihuoneessa väkerretyt perhonen ja rapu tulivat mukaan kotiin asti. Tosi kiva kestoaskartelu: harmi ettemme muistaneet käydä paperikaupassa katsomassa, josko niitä löytyisi kotiin tuliaisiksi.)

IMG_7290

Mun monsterit!

IMG_7288

Hyökyaaltoja! Parasta matkassa oli uiminen, varsinkin meressä.

WP_20130608_006

Ja uima-altaissa! Mun jalat!

IMG_7283

Eikö se koko rata mahdu kuvaan?

IMG_7277

Monsterimuotokuva.

IMG_7262

Se on mun monsteri, mää otin tämän kuvan!

IMG_7337

Ainokainen kuva kiihdytysajoista. Koko nokka kuvaan!

IMG_7331

Tunneliin! 

Tällainen kokoelma lasten omalla kamerallaan ottamia kuvia pääsi raadin äänestyksessä kertomaan, mikä oli matkalla kivaa.

Varsinkin R tykkäsi jo matkan aikana kuunnella edellisten päivien matkaraportteja. Palaamme näihin kuviin ja kirjoituksiin varmasti vielä usein koko porukalla!

Yksi kommentti artikkelissa “Road trip takapenkkiläisen silmin

  1. Paluuviite: Edit matkakertomus | Tuulista

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s